torsdag 2. august 2012

Even more hand made by Hagegynga

Det er engelsk, og betyr enda mer håndlaget av Hagegynga.
Så vet vi det.
For her kommer det jeg sydde av restene fra den store veska.
 
Oppi skulderveska..
 fantastisk fotagrafering..

Nå er jeg ikke så veldig god på plassering av bilder inne på blogg. Kanskje Du kan hjelpe meg Lene?
Nå har jeg igjen en rest av det stjernemønstrete stoffet på 2x5 cm.
Så ingen kan komme og si at jeg ikke bruker opp alt! Og det kostet under åtti kroner til sammen.
Men som Unni så treffende påpekte etter plastsuksessen, så ville det sannsynligvis blitt billigere likevel å kjøpe på H&M.
Hvertfall om vi skal regne timepris.
Men flate, så gøy da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger