søndag 20. juli 2014

En moteblogg!

Disse smarte telefonene er noen ganger litt i smarteste laget for meg.
Du vet, sånn etter leggetid, når hele facebookfeeden er gjennomgått og du fortsatt er litt nysgjerring på verden der ute..?
Da er det lett å klikke på bilder av fine kjoler og sånt.
Burde nok tenkt at jeg var altfor trøtt til å ta avgjørelser av noe slag.
Men så kom jeg over en nydelig kjole i en grønnfarge av de sjeldne. Ved en rask gjennomgang i hodet kom jeg til at jeg har ingen grønne kjoler, og i hvert fall ikke i den vakre der..
Og siden prisen lå inder tohundringsen, tenkte jeg at det uansett ville bli et godt kjøp.

Her skulle jeg legge inn bildet av kjolen, slik den ser ut i reklamen. Men siden bildet er beskyttet av opphavsrett og derfor strengt forbudt å kopiere og dele, velger jeg heller å legge ut en link til siden her. Jeg slipper fengsel hvis dette virker som det skal.
http://www.lightinthebox.com/women-s-irregular-chiffon-long-dress_p1210227.html

Se nøye på den kjolen, og forestill deg hvor mye jeg hadde lyst på den.
Det var såpass at jeg var i Hokksund, på vei til trening, da bilbudet ringte for å levere, og jeg valgte å snu og kjøre hjem isteden! Jeg møtte budet på Bunnpris for å spare tid, og skyndte meg hjem for å prøve herligheten.

Vel.
Fordømte møkkanetthandling. Bilder som lyver og modeller som aldri spiser.
Det som skuffet meg aller mest var egentlig fargeforskjellen. Den grønnfargen passer sikkert fint til meg, den.
NÅR JEG BLIR SØTTI!























1 kommentar:

  1. Din grønne kjole var finere på deg, enn det min svarte var på meg:p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger