tirsdag 17. september 2013

Konsert i kveld

I kveld er det konsert.
En dame som var popstjerne da jeg var liten, og som har gjort etternavnet Johnsen kjent over hele landet skal i kveld synge fra den samme scenen som meg.
Det hjelper lite at hun sannsynligvis er veldig hyggelig, jeg er nok litt redd for å bli starstruck. -Er det det det heter?

Det minner meg på den gangen jeg møtte Kong Sunde i heisen, og refleksene slo meg ned i kne med panna i heisgulvet. Der jeg lå på alle fire og ropte ut min tilbedelse var det nok ikke helt konge å være Sunde. Det var jo tross alt inne i en heis, og der må man gjerne stå til den er framme..

Heldigvis har ikke Fru Johnsen eller Rypdahl vært like intenst tilstede i livet mitt, så det kan tenkes jeg klarer å oppføre meg i kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger