onsdag 12. november 2014

Og tennene de trekker vi jo, en etter en...

Litt spent er jeg jo.
Skal på min aller første tur til Ungarn, Budapest. 
Helt alene. På tannlegetur.

Jeg har ikke tannverk.
Men så har jeg ikke så inmari mange tenner akkurat nå, heller.
Jeg måtte trekke to tøffinger etter en langvarig tannpine i fjor, og skal nå sette inn nye der de gamle sto.
I Budapest.

Mamma gruer seg, for det er ikke tall på hvor mange ting som kan gå galt.
Jeg har snakket med henne et par ganger om det, og regner med at hun må ta ekstra blodtrykksmedisin etter hver samtale.
Men det kommer til å bli fint.

Jeg har ordnet flybilletter, hotellrom, skyss mellom flyplass og hotell, europeisk helsekort, reiseforsikring, tannlegetime, guidet byvandring, pass, penger og nesten klargjort hva jeg skal pakke med meg. 

Nå blir jeg litt opptatt en halvtimes tid, for jeg skal tegne et stort, fint skilt til å henge rundt halsen:
JEG REISER ALENE



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger