torsdag 5. januar 2012

Hva skjedde med kåpa?

Alle snakker om å trene nå. Det er i tiden, jeg vet det. Men jeg tror mye hadde vært unngått om ikke kåpensnittet var så kroppsnært! Hvor ble det av det komfortable snittet i kåpene fra åtti- og nittitallet?
Ei kåpe nå er laget sånn at den ikke egentlig holder meg varm engang, for om jeg kler på meg nok under, får jeg rett og slett ikke igjen knappene. Eller bøyd meg. Eller kjørt bil.
Tanken bak er kanskje å oppfordre til bevegelse for å holde varmen, slik at det tjuvforbrennes noen kalorier? Om de store treningssentra, som seiler opp som millionbedrifter nå, får snusen i dette.. Tenke seg hvilken krig som kommer!
Nei, jeg bare nevner det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger