torsdag 2. august 2012

Og sånn går no dagan

Men nå får'e jaggu holde med sybilder og sånt.
Jeg har jo kjøpt stoff til to kjoler, en i ull og en i silke. Og det var liksom derfor jeg skulle sy disse veskegreiene, da. Liksom for å øve meg på symaskin, og lære meg å klippe rett.
Jeg har funnet ut hittil at symaskina har en fantastisk brukermanual, og at ingen av saksene i hele huset - har funnet fem hittil - er noe tess til å klippe i stoff med.
Og jeg har fått meg to vesker og en smart plastikksak til vått badetøy.
Så da blei det vel med det, tenker jeg.

Jeg trur heller jeg skal fortelle om et smart trekk -altså enda ett- som jeg gjorde i dag morges.
Jeg kledde på meg treningstøy da jeg sto opp, med sportsbh, kondombukse og teknisk trøye. (Tekniske trøyer? Lurer på hvor man skrur dem på)
Dette var planen: En eller annen gang før eller etter frokost skulle jeg bråbestemme meg for å ta en løpetur oppi åsen her. Og da var det best å være forberedt. Så slapp jeg den der skiftinga i eninga..
Så i dag har jeg vært på butikken, i Vestfossen, i Sigdal og hatt kaffegjester. Og alle jeg har snakket med har nok tenkt at jeg må da være grådig sporty. Det var da enda noe.

Nå er klokka nesten midnatt, og det er da altfor sent å trene nå.
Så jeg prøver igjen i morgen tidlig.
For tanken er jo god!

1 kommentar:

  1. Du er nå bare herlig god, å skriver super bra Jane.Syns jeg ser deg for meg , med ditt gode humør i treninstøye.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger