søndag 16. mars 2014

Lenge siden sist

Så har jeg ikke blogget på en god stund.
Igjen.
Og i løpet av noen dager nå har jeg fått noen tilbakemeldinger som gleder meg stort.
Det frister faktisk å komme med ett og annet innlegg, selv om jeg er redd det kommer til å bære preg av at jeg er litt forelsket for tiden.
Om dere bærer over med meg og mitt elefantastiske sprudlehjerte skal jeg bli mer produktiv.

I dag fikk jeg faktisk en forespørsel for neste års åttende mars-arrangement! Litt vantro la jeg hodet på skakke, sånn som jeg har sett søte jenter gjøre når de koketterer. Jeg tenkte det ville få meg til å se smartere ut. Jeg hadde virkelig ikke forberedt meg på en sånn anerkjennelse, og rødmet tilogmed! Så kom tvilen. Den forbanna Janteloven, som tidligere fortalt kan dra til Helvete. Jeg vet at jeg gjør meg ganske bra på tredje rad, og også i en liten uformell forsamling. Men når det gjelder. Når man skal prestere.
Æsj, no drit ska det værra overalt.

Heldigvis har jeg en bestevenn som liker å provosere fram det beste i meg. Og han trigger meg på hvorfor jeg ikke skal klare disse tingene. Så jeg tror kanskje jeg skal vurdere om jeg faktisk er litt booka på neste års åttende mai. Likevel.
Jeg kan jo dra fram ett og annet om kvinner i Grombygda, og jeg har en god samling med sideblikk, kommentarer og fortellinger som kan komme godt med. Jo. Jeg tror kanskje det kan bli gøy.
Men det er ett helt år til. Heldigvis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger