søndag 4. januar 2015

Siste fridag. På en stund.

Med alle disse fridagene har jeg fått lada alt jeg har av batterier, og er klar for neste runde.
Den starter i kveld. 
Jeg skal på min aller første revyøving. Sånn skikkelig. 
Jeg gruer meg litt, for jeg har egentlig ikke så god erfaring med scener.
Jeg er liksom hu derre som er litt morsom borti sofaen der, eller ved et bord sammen med andre litt morsomme folk. Sånn "på-sparket-morsom-eller-flink". 
-Du skal ikke ta en sang med gittarn a, Jane? 
-Kan jeg vel! Hvilken skal vi ta? OK, da blir det den, men jeg vet ikke om jeg husker hele. Det blir som det blir, -bra nok!
Det der er liksom så himla mye enklere.

Men når ting skal øves inn, og det forventes noe. Aller helst både morsomt og flinkt på en gang..
Da kommer de store nervene og viser seg fra sin verste vinkel.

Likevel har jeg meldt meg på til flere innslag, og i kveld er altså min aller første øvelse.
Og jeg gleder meg.
Bare jeg følger instruksene, kan det vel ikke gå helt galt..

Denne søndagen har jeg vært på tur med Blikkenslageren min. Vi prøvde Bjørgs runde i Lobbenåsen, og den var jammen variert og bra! Jeg har hørt skryt om den, fra Sandakerjordet (øvre del), men det har liksom ikke passet sånn, før i dag.

Sola var lav og kald, bakken var hard og mosen knaset under støvlene da vi var utenfor stien.
Vi måtte løpe litt etter stigningen for å holde varmen, og det smakte salt av overleppa etterpå. Så i dag kan vi skryte av å ha trent.

Etter revyøvingen skal vi på kveldsmat i Harstadveien, og der kan det tenkes det vanker noe Sarah Bernard etter jul. Så det kan komme godt med å ha løpt rundt i åsen tidligere i dag.

Ses til striskjorte og havrelefse i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger