fredag 8. februar 2013

Drømmer

Min største bror har mikrofon. Jeg har sangglede.
Det skulle slumpe sånn at han hadde en frikveld, og jeg kom på besøk.
Siden det tilhører sjeldenhetene at han og jeg har fri samtidig, benyttet vi anledningen til å koble sammen disse elementene. La det være sagt at vi prøvde forgjeves å få SuperUnni med på leken, men hun fungerte som heiagjeng og kokk.
Neste gang, Unni.
Neste gang.

Ja da, jeg vet at det ikke hadde kommet med i Idol. Men det er fint nok for meg.

Dream a Little Dream of Me

Vi tok opp flere i samme slengen, blant annet "Man of Constant Sorrow" fra O Brother-filmen. Men den er jo liksom laget for menn da. Som sagger. O rømmer fra fengsel. Så jeg lar den ligge litt til, tenker jeg. Om ikke selveste George kommer da, som i reklamen for heldige damer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger