søndag 8. februar 2015

Valmuer foran hagegynge viker plass for gitar i hengekøye

Mor tar seg et stort glass vin i kveld.
Forrige bloggbakgrunn.
Nye tider, nytt design.
Hva syns du om endringa?
Ingen spesiell anledning, egentlig. Men jeg skulle finne støvsugerslangen inne i boden (ikke misforstå, jeg hadde ikke tenkt å støvsuge), og der snubla jeg i denne kartongen som har stått halvfull siden alle juletiders.
Men i jøss, står du her alene da? Helt glemt? Stakar... Sa jeg, og dro den med meg ut i stuevarmen.
Og så er det sånn, at jeg ikke har små vinglass. Tror det var latskapen som vant den gangen jeg kjøpte disse glassene, for det er egentlig plass til to glass i ett. 
Heldigvis har jeg fått med meg at vinglass bare skal fylles halvfullt. Det er jo jobb i morgen, tross alt.

Denne helga har for meg foregått i ganske rolig tempo.
Jeg har gjort meg en bestemmelse, og det er at jeg kommer til å skaffe meg TV snart. 
Ikke for det, jeg syns det er særs hyggelig å komme til UnniPunni for å se opptak av Hver Gang Vi Møtes (som jo er det eneste jeg ser, i tillegg til  reklamefilmene. Jeg elsker reklamefilmene) Men det hender innimellom jeg tenker at en TV hjemme kunne vært ok. Helt ok. Innimellom, altså.
Så på lista mi over ting  jeg ønsker meg etter at jeg har betalt tannlegen i april, står flere greier fra steder som Elkjøp, Lefdahl eller Expert. 

Egentlig burde jeg sitte og øve i kveld. For jeg er hyret inn til Odd Fellow i morgen kveld. Med gitar og bok skal jeg holde disse menneskene opptatt og underholdt i en halvtimes tid. Er spent på hvordan det blir. Men jeg skal bruke kvelden i forkant hos mamma, og hun pleier å syns det er koselig med litt gitarspill. Så da kan jeg jo øve der. Blir det for ille, kan hun jo gå ut på verandaen og ta seg en røyk.

Nei, nå begynner glasset å bli lett. Sånn går det når mor drikker tett.
Heldigvis tar hun bare ett.
Og dett var dett.

Makan. 
Jeg ser sjøl at jeg har nådd grensa for hva som skal skrives på vin.
Gutta la seg tidlig, det er vel like greit at jeg følger deres eksempel og finner dyner og pysj.
Dette innlegget er jo likevel skrevet fordi jeg ville se hvordan det ble med det nye designet.
Gi meg gjerne tilbakemeldinger og meninger om design-endringa.
Smilefjes.
Blåbeigetennersmilefjes.


2 kommentarer:

  1. Takk for det. Forandring fryder. Så om det er bedre eller ikke.. Jeg liker det inntil videre. Og nå har jeg tenkt å være flinkere med bilder, Lene.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger