mandag 19. mai 2014

Halvveis i Fit camp!!

Låra skjelver, barten smaker salt og det var vanskelig å huske hvordan jeg skulle kjøre for å komme hjem i kveld. Altså har treninga vært kraftig kost i dag.
Nå kan det ha noe å si at jeg sto i stigen i hele går også, men det her var langt utover komfortsona mi.
Det er visst der det magiske skjer, utenfor komfortsona, så jeg smilte med alle ansiktsmusklene når vi fikk beskjed om det.

SuperCorsa'n er tilbake på veien!
Så den lånte Toyota'n får nå noen velfortjente hviledager.
Jeg tok på meg skyssen til trening i dag, og da vi kom fram, oppdaget jeg at treningsmatta (les: liggeunderlaget) lå igjen i Toyota'n. Baki SuperCorsa'n pleier det alltids å ligge noe, så jeg åpnet, og dette er hva jeg hadde.
To saueskinn, en grønnsakskasse og tre filleryer.



Hmmm. Av tre onder er det ikke lett å velge hvilken som skal få være med på trening. Det var altfor varmt til saueskinna, og den grønnsakskassa sier seg sjøl.. Så jeg tok Aladdinvarianten. Jeg lover at knærne mine har hatt bedre dager enn denne, der vi sto på alle fire for å trene til sprettrompe. Men bortsett fra det var denne matta ganske genial. For det blåste godt en stund, og mange av de lette skumplastunderlagene var litt umulige. Mitt teppe var langt fra flyvende, det gjorde ingen tegn til å lette engang. Sikkert fordi det etter hvert ble tungt av svette.
Treninga var såpass grusom i kveld, at matta nesten virket myk å ligge på etter hver runde. 

Men neida. Ingen ligging her, nei! Opp og jogg!!!
Kneløft! Høyere!! Høyere, sa jeg!!
Med tømmerstokker som ikke ville løfte seg mer enn ti centimeter over bakken, måtte jeg til slutt bøye overkroppen ned mot knærne for å treffe. Jeg så nok skikkelig spretten ut, der jeg sto krøllete og prøvde å gynge i takt med de andres albuhøye løpesteg.

 
- Det sies at premien er bedre helse, strammere kropp og mer overskudd. Men det får vi ta senere. Premien i dag var en tropisk proteinshake, og jeg klarte å få to stykker! Det kan jeg kanskje angre litt på nå, jeg har jo tidligere fortalt om hvordan dette virker i magen. Så gutta har lagt seg og skalket alle luker inn til rommene sine, og jeg sitter igjen alene i stua..

Men treninga i dag var i hvert fall skikkelig hard! 
Og den sprettrompa kommer nok før jeg aner ordet av det.
Skal se jeg våkner med ei anderompe i morgen tidlig..










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger